bezorgen en retourneren 

 

 

woonaccessoires

Wanneer je bestelling door ons is ontvangen op werkdagen voor 16:00, wordt deze vaak de volgende  dag al verwerkt en verstuurd.

Al onze pakketten worden verstuurd met Post NL.
Post NL streeft ernaar om je pakket de volgende dag te bezorgen.

echter kan het soms gebeuren dat je pakket wat langer onderweg is dan gepland.

kasten

Wanneer je bij ons een kast koopt, kun je ervoor kiezen om deze zelf af te halen, of te laten bezorgen door onze koerier. Wanneer je ervoor kiest om het te laten bezorgen, worden er nog geen extra kosten berekend, omdat deze afhankelijk zijn van de afmetingen en het aantal kilometers.

Wanneer je hebt afgerekend, en ervoor hebt gekozen om de kast af te halen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wanneer je voor een bezorging kiest neemt de koerier contact met je op om de aflevering en de kosten van de gekozen kast te bespreken.

 

Via het contactformulier mag je natuurlijk ook vrijblijvend contact met ons opnemen wanneer je benieuwd bent naar de specifieke kosten van het transport.


retourneren

Toch niet tevreden over je aankoop? Dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren.  

Geaccepteerde retouren

Een retour wordt geaccepteerd als aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Het product bevindt zich in de originele verpakking
  • Het product is onbeschadigd
  • Het product is in originele staat

Zodra wij de retour hebben gecheckt, zullen wij u het aankoopbedrag terugstorten op je rekening.

 

Let op, onze kasten kunnen niet geretourneerd worden.